Jak postupovat při reklamaci

V případě, že bude mít zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 6.1 v obchodních podmínkách, můžete nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na naši adresu

Pexalore s.r.o. 

Horova 1667/3

616 00 Brno

Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z naší strany níže. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění. 

Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. 


PŘÍLOHA Č. 1 - REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ - ke stažení zde

Reklamační formulář e-toy.cz

Typ reklamace

 a)      Odstoupení od kupní smlouvy

b)      Reklamace

Datum nákupu

Číslo objednávky

Jméno a příjmení

Reklamované zboží

Popis vad

 

Navrhovaný způsob řešení

 a)      Výměna za nový kus

b)      Vrácení peněz (v případě 3. reklamace / odstoupení od kupní smlouvy / reklamovaný produkt není skladem)

Číslo účtu:

 

Zaslání vyřízené reklamace

a)      Na stejnou adresu

 b)      Na jinou adresu: