Jak postupovat při reklamaci
V případě, že bude mít zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 6.1 v obchodních podmínkách, můžete nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na naši adresu
Pexalore s.r.o.
Horova 1667/3
616 00 Brno
Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z naší strany níže. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.
PŘÍLOHA Č. 1 - REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ - ke stažení zde
Reklamační formulář e-toy.cz |
|
Typ reklamace |
a) Odstoupení od kupní smlouvy b) Reklamace |
Datum nákupu |
|
Číslo objednávky |
|
Jméno a příjmení |
|
Reklamované zboží |
|
Popis vad
|
|
Navrhovaný způsob řešení |
a) Výměna za nový kus b) Vrácení peněz (v případě 3. reklamace / odstoupení od kupní smlouvy / reklamovaný produkt není skladem) Číslo účtu:
|
Zaslání vyřízené reklamace |
a) Na stejnou adresu b) Na jinou adresu: |